Nabídka
Mým cílem je poskytovat individuální podporu dětem se
specifickými poruchami učení. Využívám k tomu široké spektrum metod a
programů, plán sestavuji vždy podle potřeb konkrétního dítěte a na základě dohoby s rodiči. Nepracuji pouze s jednou metodou, vzájemně je propojuji pro dosažení co nejlepších výsledků.
Další programy a metody
- Trénink jazykových schopností podle Elkonina
- Primárně preventivní program Kuprev pro děti předškolního věku a děti s odloženou školní docházkou
- Program Hypo pro děti s ADHD,ADD od 5 - 8 let
- Tréninkový program zaměřený na zmírnění grafomotorických obtíží
- Metodu Dobrého startu pro děti od 5 do 8 let, která je syntézou cvičení a postupů zaměřených na percepčně motorický rozvoj, rozvoj řeči a utváření sociálních vztahů
- Cvičení RMTi - rytmická pohybová cvičení pro rozvoj pozornosti a porozumění, dále rozvíjí emoce, paměť a chování
- Bilaterální integrace - cvičení pro propojení pravé a levé hemisféry
- Program Percepčně motorická oslabení ve školní praxi
- Program Já na to mám pro žáky 2. stupně a SŠ
- PAMIS /rozvoj paměti a myšlení/
- Při práci s dětmi využívám Feuersteinovu metodu instrumentálního obohacování/FIE/. Metoda je založena na teorii, že intelekt jedince není neměnný. Základní myšlenkou je tzv. strukturální kognitivní modifikovatelnost, která v základě tvrdí, že každý člověk je schopen neustále zvyšovat své schopnosti a dovednosti v rámci vhodného a podnětného prostředí.
- Program je zaměřen:
- na definování problémů
- přesnost vnímání
- plánování
- logické myšlení
- hypotetické myšlení......