Nabídka

Mým cílem je poskytovat individuální podporu dětem se specifickými poruchami učení. Využívám k tomu široké spektrum metod a programů, plán sestavuji vždy podle potřeb konkrétního dítěte a na základě dohoby s rodiči. Nepracuji pouze s jednou metodou, vzájemně je propojuji pro dosažení co nejlepších výsledků.


Další programy a metody

  • Trénink jazykových schopností podle Elkonina
  • Primárně preventivní program Kuprev pro děti předškolního věku a děti s odloženou školní docházkou
  • Program Hypo pro děti s ADHD,ADD od 5 - 8 let
  • Tréninkový program zaměřený na zmírnění grafomotorických obtíží
  • Metodu Dobrého startu pro děti od 5 do 8 let, která je syntézou cvičení a postupů zaměřených na percepčně motorický rozvoj, rozvoj řeči a utváření sociálních vztahů
  • Cvičení RMTi - rytmická pohybová cvičení pro rozvoj pozornosti a porozumění, dále rozvíjí emoce, paměť a chování
  • Bilaterální integrace - cvičení pro propojení pravé a levé hemisféry
  • Program Percepčně motorická oslabení ve školní praxi
  • Program Já na to mám pro žáky 2. stupně a SŠ
  • PAMIS /rozvoj paměti a myšlení/
  • Při práci s dětmi využívám Feuersteinovu metodu instrumentálního obohacování/FIE/. Metoda je založena na teorii, že intelekt jedince není neměnný. Základní myšlenkou je tzv. strukturální kognitivní modifikovatelnost, která v základě tvrdí, že každý člověk je schopen neustále zvyšovat své schopnosti a dovednosti v rámci vhodného a podnětného prostředí.
  • Program je zaměřen:
  • na definování problémů
  • přesnost vnímání
  • plánování
  • logické myšlení
  • hypotetické myšlení......